Öt meleg úti cél Európában, ha elmenekülnél a maradék tél elől

Taormina, Szicília

Nem mindenkinek adatik meg, hogy Ázsia egzotikus szigetein töltse a telet, de a téli nyaralás ötletét senkinek sem kell teljesen elvetnie. A fapados forradalomnak köszönhetően könnyebben menekülhetünk melegebb éghajlatra, mint gondolnánk. Összegyűjtöttünk 5 olyan európai úti célt, melyeken kellemes tavaszi idő fogadja az odalátogatókat még a hideg, téli hónapokban is.

Szicília

Szicíliában télen elkerülhető a tömeg, hiszen nyáron turisták ezrei utaznak a szigetre, télen viszont nyugodtabban kapcsolódhatunk ki Olaszország gyöngyszemén. Míg itthon tombolnak a mínuszok, Szicíliában ragyogó kék ég és virágzó mandulafák fogadnak, ha a téli nyaralás helyszínéül az olasz szigetet választjuk. Az Etnán azért bátran síelhetünk, ha arra vágyunk!

Málta

Télen nagyon ritkán esik az eső a szigeten, a hőmérséklet pedig alig kúszik 15 fok alá. Valletta napsütötte utcáin sétálgathatunk, és magunkba szívhatunk egy jó adag kultúrát, ha ezt a helyszínt választjuk menekülésként. Sziklás tengerpartok és kis halászfalvak várnak itt, a fapados jegyek pedig szerencsére egész olcsón megcsíphetők.

Madeira

A híres portugál szigetért kicsit mélyebben kell a zsebünkbe nyúlni, de akiknek lehetőségük van rá, ne vessék el a portugál gyöngyszem ötletét. Átlagosan 6 órát minden nap ragyog a nap, ráadásul a hőmérséklet sem esik 18-20 fok alá. Városnézéshez, golfozáshoz vagy sétához egyaránt tökéletes az időjárás. Az eső ugyan esik néha, de az élénk trópusi növényvilág és a drámai tengerpartok látványa kárpótol érte. Funchal, a sziget fővárosa pezsgő éjszakai élettel várja látogatóit az év minden napján.

Ciprus

Ha napfényre vágyunk, megéri a ciprusi repülőjegyeket böngésznünk, hiszen tökéletes téli nyaralás hozható össze a Földközi-tenger harmadik legnagyobb szigetén. A hőmérséklet napközben 20 fok körül mozog, történelme és kultúrája egyaránt lehetővé tesz egy érdekes kiruccanást. Múzeumok, építészeti csodák és káprázatos konyha várja az ide látogatókat.

Kanári-szigetek

A spanyol szigetek ma már – a fapadosoknak köszönhetően – egész olcsón közelíthetők meg. Fuerteventura, Gran Canaria, Lanzarote és Tenerife mind jó választás lehet egy téli nyaralás lebonyolításához. Érintetlen tájakban és D-vitaminban egyaránt fürdőzhetünk, ha ide látogatunk.

(M.F.)                                                                                            A cikk forrása itt >>

A Plitvicei-tavak és környéke télen is varázslatos kirándulóhely

Ha a cikkel kapcsolatban bármi eszedbe jutott, írd meg nekünk! Ezt egyszerűen megteheted ide kattintva  >>